14 Şubat 2012 Salı

Moulinex Masterchef Gourmet / KitchenAid

Merhabalar,
Sizinle yeni mutfak robotumu paylaşmak istiyorum.

Uzun süredir KitchenAid almak istiyordum. Ancak yurtdışındaki fiyatlar ile buradakileri kıyaslayınca açıkçası KitchenAid'e o kadar ödemek içime sinmiyordu. Ciddi bir fark söz konusu çünkü. (Amazon.com da fiyatlar 250-300 dolar civarı. Ürünün tipine göre değişiyor. ) Burada ise genellikle 300W lık robot satılıyor ve 1400 TL civarında fiyatı var. Biraz daha uygun bir şey olsun derseniz Boyner Evde mağazalarında Kenwood'un robotunu 1100 TL ye yakın bir fiyata da bulabilirsiniz.

Aşağıda detaylarını bulabileceğiniz Moulinex Masterchef Gourmet ise 700 TL'ye satılıyor Moulinex mağazalarında.



Kendisi bana göre KitchenAid'e en yakın alternatif. Hatta standart paketinde KitchenAid'den fazlası mevcut fotoğraflarda görebileceğiniz gibi.


Masterchef Gourmet, 900 watt gücünde. Piyasada (Esse'de) KitchenAid'in 300 W'lık modeli satılıyor. Ancak tabii farklı KitchenAidler yurtdışında da mevcut. (Amazon.com dan fiyat araştırması yapabilirsiniz.)


Benim robotum aynı zamanda rendeleme, dilimleme yapabiliyor. Bir de ek olarak blenderı var üzerinde :) Parçaların fotoğraflarını aşağıda detaylı olarak görebilirsiniz.

4 Lt lik karıştırma haznesi ...


Rendeleme/dilimleme aparatı ...


Blender ...

 
Karıştırma/çırpma aparatları...


Ben robotumu Palladium - Tefal Home Cook mağazasından aldım. Fiyatı 699,99 TL. Ancak sevgililer gününe özel bir iskonto yaptılar sağolsunlar bu fiyat üzerinden.

Ürünün detayları için aşağıdaki sayfayı inceleyebilirsiniz.

http://www.moulinex.com.tr/products/food-preparation/food-processors/Masterchef%20Gourmet.htm

Darısı başınıza diyorum, sanırım pastacılıkla uğraşan bir çok  arkadaşın da benim gibi hayali bu tip bir robot...

6 yorum:

  1. Merhabalar.Kitchen aide alternatif ararken çıktınız karşıma :) Hayırlı olsun minik yardımcınız.. Peki bu ürünü kullanan biri olarak tavsiye eder misiniz? Yoksa almışken kitchen aid mi alın dersiniz? Size göre eksiklikleri var mı bu ürünün.Ne bileyim bunun gibi daha pek çok soru sorabilirim yani :) Cevabınızı merakla bekliyor ve kolaylıklar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Ben çok memnunun aldığımdan beri. Royal icing kremadan macarona çok farklı tariflerimde kullandım. İnanın kitchen aid i aratmıyor. Fiyatı çok cazip gelmişti. Tavsiye ediyorum. Yoğunluğum sebebiyle geç yanıtlıyorum. Kusruma bakmayın. İstediğiniz soruları yazın yanıtlamaya çalışırım :)

      Sil
    2. Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. En çok merak ettiğim kurabiye hamuru ve hazır şeker hamurunu (yumuşatmak için) zorlanmadan yoğurabiliyor mu? Bir de tek seferde kaç yumurtalı bir pandispanya hazırlayabilir bu makine?
      Kolaylıklar diliyorum..

      Sil
    3. Merhaba tekrar,
      Ben şeker hamurunu yumuşatmayı denemedim. En fazla 6 yumurtadan pandispanya hamuru yaptım tek seferde ama daha fazlasını da alabilir durumdaydı hazne. Bir Tefal mağazasında görebilirsiniz de çırpma kabının büyüklüğünü dilerseniz. Görüşmek üzere.

      Sil
  2. Hayirli olsun makineniz, bende kitchenaide alternatif ariyorum. Bir sene olmus gerçi alali hala memnunmusunuz? Birde ben çok ses yapiyormu diye merak ediyorum, çunku geceleri pasta yapiyorum ev halkini uyandirirmi yani? Tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. parçaları ve gövdesi çok plastik duruyor.gerçekten sağlam mı?

    YanıtlaSil