16 Şubat 2012 Perşembe

Doktor çiftin nişan kurabiyeleri

 Merhabalar,
Sizinle son aldığımız nişan kurabiyeleri siparişimizin yapım aşamasından kareler paylaşmak istiyorum.

Daha önceki siparişlerimizde (sizinle paylaştılarım/paylaşamadıklarım) nişan kurabiyeleri genelde dore çiçekli ve dore fon üzerineydi. Genel tercih bu yöndeydi. Ancak bu kez lame çiçeklerle kurabiyelerimizi hazırladık.


Dore olanlarda wiltonun sıvı gıda boyasını kullanıyordum. Ama bu kez hep denemek isteyip fırsat bulamadığım parlak toz boya kullandım. (İnternette araştırma yaparsanız "lustre dust" olarak bulabilirsiniz. )Sebebi ise esasında almak üzere olduğum Wilton sıvı gıda boyasının son kullanma tarihinin çok yaklaşmış olmasıydı. Yurt dışından geldiği için zaten yolda epey zaman geçiyor üretim sonrasında. Bu nedenle biraz mecburi olarak toz boyayı tercih ettim.
Bir de boyayı bu kurabiyelerde sadece minik çiçekleri boyamak için kullandığımdan, çok fazla tüketmiyorum. Muhtemelen de sıvı boya almış olsam ziyan olacaktı.


Bir üstteki fotoğrafı çektiğim esnada fırından mis gibi kokular geliyordu. Kurabiyeler pişerken minik çiçekleri hazırlamaya başladık bir yandan.


Bu minik çiçekleri beyaz şeker hamurundan kestikten sonra, gümüş gri(lame) boyadım. Ortalarına da yenilebilir inci şekerlerini koydum.

Aşağıda da kurabiyelerin üst kısmını kapladığımız şeker hamuru ile üzerine yerleştirdiğimiz minik şeker çiçeklerimizi görebilirsiniz.

Hamurların üstlerine de tabii ki çiftin isimlerini cetvelimiz ile bastık.

Henüz yapımı bitmemiş olan kurabiyelerimizin son halini de sizlerle paylaşacağım.

Herkese iyi günler...

NOT: Fiyat bilgisi ve siparişleriniz için sayfanın sağ üst kısmında yer alan telefon numaramızdan bize ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder