25 Şubat 2012 Cumartesi

İSMEK Kursları ...

Selamlar herkese,
Sizinle bu yıl devam ettiğim ve bana çok şey kattığını düşündüğüm İSMEK pastacılık kursu ile ilgili kısa bilgiler paylaşmak istedim.

Kursumuzun tam adı "Pastacı Çırağı". Ben Kadıköy'deki kurs merkezinde açılan sınıfta devam ediyorum. Ancak İsmek'in farklı kurs merkezlerinde de aynı branşta eğitimler devam ediyor bildiğim kadarıyla.

Kadıköy'de olmamızın avantajı pastacılık malzemeleri satan birden çok mağazaya yakınlığı bence. Öğlen arası yada kurs çıkışında evde denemeler yapabilmek için ihtiyaç duyduklarımızı kolaylıkla temin edebiliyoruz.

Sıklıkla alış veriş yaptığımız yerler Duygu Pastacılık , Coşan Pastacılık ve Bilko Pastacılık.(İsimlere tıklayarak sitelerine ulaşabilirsiniz.)
Coşan pastacılıktan internet üzerinden de istediğiniz ürünleri satın alabilirsiniz sitelerine üye olarak. Adresinize teslim edil,yor siparişiniz.

Branşımızla ilgili detayları da buradaki bağlantıdan da bulabilirsiniz.

Kursumuz eğitim yılı ile birlikte başlayıp birlikte bitiyor. Yani 1 eğitim yılı devam ediyor. Haftada 1 tam gün gidiyorum kursa.

Sınıfımız 20 kişilik. Senenin başında 5'er kişilik gruplara ayrıldık ve sizinle paylaştığım her bir pasta / kurabiyeyi bir grup yapıyor. Böylelikle her hafta en az 4 farklı tarifi en ince ayrıntıları ve püf noktaları ile birlikte öğrenme şansımız oluyor. Günün nasıl geçtiğini anlamadan kurs bitiyor. Sevdiğim bir işle ilgili detayları öğrenmek çok zevkli oluyor.

Tatlıların yanında tuzlu tarifler de öğreniyoruz ve günün sonunda kendimize ziyafet sofrası gibi şık sofralar hazırlayıp hep birlikte yaptıklarımızın tadına bakıyoruz :)

Şu anda ders aldığımız hocamızın aynı zamanda yemek kursu verdiği 2 sınıfı daha var. Gelecek yıl da arkadaşlarımla birlikte o kursa katılmayı planlıyoruz.

Ancak, İSMEK meslek edindirme amacı ile kurslarını ücretsiz düzenlediğinden kayıt için çok yoğun talep oluyor. Eğer siz de herhangi bir branşta kurslara katılmayı düşünüyorsanız, kayıt tarihlerini takip etmenizi tavsiye ederim.

Herkese iyi akşamlar ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder