20 Aralık 2011 Salı

Kursta öğrendiklerimiz ...

Merhaba,
Uzun süredir kursumu ayağımı kırdığım için aksatmıştım. Tam iyileştim deyip bir hafta kursa gittim ki bu kez de diğer ayağımda bağlar koptu. Yine devamsızlık yaptım :)

Bu nedenle de düzenli olarak öğrendiklerimi sizlerle paylaşamadım. Ben de şimdiye kadar yaptıklarımızın bir derlemesini sizinle paylaşmak istiyorum.

İlk meyveli pastamız...



Transfer pastamız. Üzerindeki resmi transfer etmek oldukça zordu ...



Tartoletlerimiz ...


Henüz yapım aşamasında fotoğraflayabildiğim meyveli pastamız... Bir yandan yaptıklarımızı not alıp bir yandan fotoğraf çekmeye çalıştığım için bu şekilde oluyor fotoğraflar. ...


Bugün hazırlanan tüm pastalar bir arada. Hepsi çok şık ve lezzetli oldular ... :) Öndeki yeşil kurdela ile bağlı olan bizim grubun hazırladığı meyveli pasta.


Yeni fotoğraflar ve tariflerler görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder